පිටුව

Sunday, March 6, 2011

107 කොටස


ගෙදර එකම සද්දයක්...... මට ඇහෙනවා මිසක් පෙන්නෙ නෑ.....තාත්තාත් ඒ පැත්තට දිව්වා..... අක්කත් මොනාද මොනාද කියනවා... රෝද පුටුවත් තාත්තා එහයින් තියලා... මේ වෙලාවට නැති කකුල් දෙකෙන් මොකටද? ටික වෙලාවකින් දෙයියෝ දැක්කා වගේ බුවා කාමරේට දුවගෙන ආවා.
" මොකද්ද මචං වෙලා තියෙන්නේ....?" මටත් වචන කියවෙන්නේ හෝඩියේ එකා සල් ගස සල් මල කියනවා වගේ....
"මොකුත් අවුලක් නෑ... උඹ වැඩිය ඔළුවට ගන්නේ නැතුව හිටහන්" මේක දොම්පෙට පාර අහුවා වගේනේ... මුන් ඔක්කොම මාව බබා කරන්න යන්නේ............
"මේ මගේ යකා අවුස්සගන්නේ නැතුව කියන දෙයක් කියපන් බං..මෙච්චර මේ ගෙදර මිනිස්සු බෙරිහන් දෙද්දි උඹ කියන්නේ මට උඹව විශ්වාස කරන්න කියලද?....... මොකද්ද කියපං අයියාට උනේ......."
"අයියාට මොකුත් නෑ බං........." මට ඉතිං මලේ මල..... මූව දැං නම් මට කම්මුතු කරන්න පුලුවං
"අන්න අර උලව් රෝද පුටුව මෙහාට කරපං...... උඹට කියන්න බැරි නම් මම ගිහින් බලා ගන්නම්"  මගේ කටට ආවේ සිංහලෙන් ලියවෙච්ච ග්‍රීක් වගේ වචන....බුවාට ඒක නොකර ඉන්න බැරි උණා. ඒත් එක්කම සිකයි ටොලයි කාමරේට ආවා. දැං ගෙයි කිසි හාහූවක් නෑ... එක වෙලාවක ඇහෙන්නෙ හොටු උඩට අදින සද්දයක් විතරයි. බුවා මාව පොඩ්ඩක් උස්සල කරලා පුටුවේ ඉන්ඳුවා.... මම අනිත් උං දිහා නොබලාම එතනට යන්න  හැරුණා.....
"මයියා........... කළබල වෙන්න දෙයක් නෑ........අයියාගේ ෂර්ට් එකේ ලේ පැල්ලමක් දැකලා ගෙදර කට්ටිය බය වෙලා.....". සිකා  හිමින් කිව්වා
"ලේ පැල්ලමක්.............. මොනා වෙලාද ලොක්කයියාට?"
"උඹලෑ පුංචි හිටියේ ජයවීරගේ ගෙදරනේ"
"ඔව් ඒක මම දන්නවානේ?"
"එයාව පන්නන්න යනකොට සිකුරුටි එකෙන් දැකලා අපිට වෙඩි තිබ්බා............." මාව රත් වෙලා ගියා
"අයියාට වැදුනාද?"
"නැහැ........... වෙඩි වැදුණේ උඹලෑ පුංචිට"
" මොනවා....................?" මගේ ඇඟම හිරිවැටිලා ගියා
"එයාව කොහොම හරි හරහාට වඩාගෙන අයියා ඉස්පිරිතාලේ ගෙනිච්චා..... එයාගේ ලේ අයියාගේ ෂර්ට් එකේ ගෑවිලා" ටොලා ඉතුරු ටික කියලා දැම්මා
"කොහොමද එයාට........... ?" මගේ මූණ පුරා දාඩිය දාන්න පටන් ගත්තා
"එයාව බේරගන්න ඩොක්ටර්ලා පුළුවං තරම් ට්‍රයි එක දෙනවා..... උඹ කලබල වෙන්න ඕනේ නෑ...... උඹලෑ තාත්තාලා දැං එහෙ යයි" දෙවියනේ මේ හැම දෙයක්ම උණේ මම හිනදා නෙවෙයි ද? ඒ මට මේ ලෝකෙ පෙන්නපු අම්මා නේද? මගේ ඇස් දෙකට කඳුළුද කොහෙද ආවා... ලේසියකින් මගේ ඇස් දෙකට කඳුළු එන එකක්යෑ
"මචං ඇයි මේ...? " සිකා මගේ ලඟ දණ ගහලා වඩි උණා.............
"උඹලා මට හැමදේම හංගන්න හදන්න එපා...... මට දරා ගන්න පුළුවං ඕනෙම දෙයක්......" ටොලා හිනා උණා...
"අපි මොනා හංගනවාද බං"
"ඔය ඉස්පිරිතාලේ ඉන්නේ මගේ අම්මා බං" ගැන්සිය මූණට මූණ බලා ගන්නවා මම දැක්කා........... මම ඔක්කොම විස්තරේ මුන්ට කිව්වා... උනුත් මුලින් මම මේ කතාව ඇහුවාම හිටියා වගේ ෆුල් තක්කු බුක්කු. ඒත් ඒක මේ කතාවේ හැටිනේ.....
"හරි ඇත්තම කියන්නම්කෝ...." බුවා පාපොච්චාරණයක් පටන් ගන්නවා වගේ මූණ හැදුවා
"මොකද්ද?"
"ලිහිණි අපිට තාම හොයා ගන්න බැරි උණා......" බුවා ඒ ටික කිව්ව එක මට සතුටුයි.
"මම් ඒක දන්නවා...."
"ඒත් අපිට තාරකා හම්බ උණා මචං" සිකාත් මෙන්න කියනවා
" ඔව් තාරකා ඉන්නේ බුවාගේ නැන්දාලාගේ ගෙදරනේ" මුන් ආයෙත් එක එකාව බලා ගත්තා
"ලිහිණි අතුරුදහන් උණ එකට මෙවන් සම්බන්ද නෑ"
"මොකා........."
"ඔව් මෙවන් සම්බන්ද නෑ.............." අයේ පැටලෙනවා මේක...මට නම් තේරෙන්නේ නෑ මොනා වෙන්න යනවාද කියලා
" එහෙනම්...?"
"මට හිතෙන්නේ මේක ජයවීරගේ වැඩක්"
" හිතන ඒවා හිතලා වැඩක් නෑ... මෙවන් ඇරෙන්න ඒ අහිංසක කෙල්ලට හතුරෝ හිටියේ නෑ බං"
" පිලිගන්නවා... ඒත් මචං මෙවන් මේ දවස් වල උගේ අම්මත් එක්ක සිංගපොර් ගිහින්"
"උඹලා කොහොමද දන්නේ?"
"අපි නිකන් හිටියේ නෑ හෙව්වා........."
"හරි එහෙනම් ජයවීර ඕක කලා කියමු... මොනද ඒකට සාක්ෂි"
"එයා ලිහිණි නැති වීමත් දේශපාලනේට හරවා ගත්තා............ අනික ජයවීරට ඒ ගැන කිසි ගානක් නෑ"
"ඒක ප්‍රබලා සක්ෂියන් නෙවෙයි එහෙම අනුමාන කරන්න..............."
"එහෙනම් කවුද උඹ කියන්නේ" ගැන්සියම මගේ දිහා බලාගෙන
"මට හිතෙන විදියට මෙතන තර්ඩ් පාර්ටියක් සම්බන්දයි... ජය වීරයා එහෙම කලානම් අපේ පුංචිව පාරේ දාලා යන්නේ නෑ.... එයා එහෙනම් මෙහෙම සාක්ෂි  ඉතුරු කරන්නේ නෑ"
උඹ කියන දේ ඇත්ත............. හරි අපි කාවද සැක කරන්නේ?"
"ජයවීරගේ හතුරෙක්"
"සමරනායක" බුවා කතා කලා
"එයත් නෙවෙයි.... එයත් සාක්ෂි මඟ හලලා යයිද?"
" පොඩ්ඩක් හිටපං අද උඹලෑ පුංචි කිව්වා...... කෙට්ටු..... උඩ තොලේ කැළලක් තියන...... සුදු... උස හාදයෙක් තමයි වාහනේට ඇදලා දාගත්තේ කියලා. ඔය කිව්ව වගේ එකෙක් මට නිකන් මතකයි වගෙ ඒත් හත් දෙයියනේ කොහෙන්ද මට මතක් වෙන්නේ නෑනේ..... මම කල්පනා කලා. ඒත් එක්කම අපේ ටෙලිෆෝන් එක වදිනවා එකසිය ගානට..... අපේ ගෙදර කවුරුත් නෑ වගේ බුවා දුවලා ගිහින් ඒක ගත්තා. ටික වෙලාවකින් බුවා ..... 
"මයියා....." බුවා එතන ඉදං කෑ ගහන්න ගත්තා... එහා පැත්තෙ ඉන්න එකාගේ කන සාප්පුවෙන් ගේන්න වෙන්න ඇති
"ඇයි බං......"
"උඹ ඉස්පිරිතාලේ යන්න ලෑස්ති වෙයං..........." ඌ කෑ ගැහුවා.............. ඒ පාර මොකද වෙලා තියෙන්නේ................ අළුත් අම්මාට අමාරු වෙලා වත්ද?













16 comments:

සංජු said...

දැන් නම් කතාව රත් වේගනයි එන්නේ....!මයියටත් ඉක්මනට සනීප වුනා නම්

One out of hundred fans said...

කියවන එවුන් කියවනවා.. තාමත් කතාව ෆුල් ජොලි.. පිස්සු කෙලින්න හිතන්නෙ නැතුව දිගටම දාපං..

Jeew said...

අනේ මේ දුල්... පිස්සු කෙලින්න නම් ලෑස්ති වෙන්ඩ එපා. ඇනෝලට ඉන්ටරෙස්ට් නැති වුණාට කමක් නැහැ... ඉඳහිට දාලා හරි කතාව ඉවරයක් වෙනකල් දාන්ඩ....

Aslam said...

පුදුම වෑඩ නේ දෑන් මේ වෙන්න. මොන්වත් හිතාගන්න බෑ

Anonymous said...

ela ela puluwantharam ikmanata anith kotasath danna hode

Anonymous said...

ahhh me dala thiyenne kotesak akki,, :D thanks akki,, ow oya oyate puluwan welawete kotesak danne,, api meke iwere wenekan meke kiyawenewa :D
Glimmer Girl

හා පැටික්කි (MS) said...

හම්මේ..... මේ කොයි යන්නේ.......

පුලුවන් වෙලාවට ලියලා දාන්නෝ..........

නිශ් said...

ස්තූතියි

Gihan said...

ෂුවර් එකටම සී.අයි.ඩී. කාරයා තමා ලිහිණි උස්සන්න ඇත්තේ.. මොනවද ඔට්ටු ????

Anonymous said...

Mega paradai.

Mula mada aga kisuma sambandayak ne.

Charitha enawa yanawa.

110 n wath iwara wenawanam... api balagena innawa... kohoma hari ithuru kotas thunath dala iwara karanna pls...

Anonymous said...

me 10 weniyate dala thiyene cmnt eke dapu kenatenam mokak hary loku amaruwak thiyenewa,, :@
Glimmer Girl

Anonymous said...

oya udin koment karala tiyena kaalakanniyaa weta, booruwo tota balanna bari nam nobala hitahan. Ay harako tota meka aniwarysyen kiyawann kiyala niyama karala tiyenawada.

samabande kataawa balapu apita matakayi. tota kiyawanna bari nam nawit hitapan.

Anonymous said...

well said ayya - Glimmer Girl :D

Anonymous said...

Ane puthe... oya koi eka monawa kivuwath umba hitha ridda ganna epa kelle. Ape rate samahara aya hari kuhakai. Unta thamange wede kerenawanam anith ekata hena gehuwath kamak ne. Umba pulu puluwan hetiyata kathawa dapan puthe. Api hemotama purasna ena kalayak thiyenawane... Umbata budu saranai....! babanona achchi

Anonymous said...

Pls, dan athi...

mala wikarayak wela iwarai.

Anonymous said...

Nango ,
Man hithanne me ano narumaya hariyata kathawa kiyawala na,,, ekai uuta mula mada aga therenne naththe... Booruwa,,
Nango umba liyapan,,,api kiyawanawa,,,
Kumari,,,

Post a Comment