පිටුව

Friday, February 11, 2011

104 කොටස


මාව ඉස්පිරිතාලෙන් එලියට දානකම්ම ඊට පස්සෙ ලිහිණිවත් තාරකාවත් කතා කලේ නෑ. මගේ හිතේ ප්‍රශ්න එහෙමම, ඉස්සර කකුල් දෙකට වැඳ වැඳ දිව්ව. දැං නම් මම මොන තරම් වැන්ඳත් කකුල් දෙක වැඩ නෑ. ඕකට තමයි කියන්නේ අබුද්දස්ස කාලේ වතුරත් අතින් අරන් කන්න වෙනවා කියලා. මාව ගෙදර ගෙනාවාට පස්සෙ නැන්දාලා මට රෝද පුටුවක් පරිත්‍යාග කලා. සංසාරේ තිත්ත වෙනවා අප්පා. මේකද මගේ ජීවිතේ ඉතුරු කාලේ. කොච්චර කට්ටිය මට ඇවිත් සනීප වෙනව කිව්වට මට ෂුවර් එකක් නෑ. තව මාසයයි තියෙන්නේ විභාගේට. මේකට වෙලා ඉඳගෙන මට විභාග කරන්න බැරි වෙනවා. මට දුක නෑ. ඒත් තාරකා මම වගේ නෙවෙයි එයාට ඉගෙනගන්න අරමුණක් තිබ්බා.... දැං මේ කියන විදියට ඒකත් කඩාකප්පල් වෙලාද? මට තේරෙන්නේ නෑ.
" පොඩි අයියේ..... මෙන්න ඔයාට උණුම උණු තේකක්....." නංගි මට තේක දෙන ගමන් මගේ ලඟින් වාඩි උණා
"මට පොඩි උදව්වක් කරනවාද?"
"මොකද්ද?"
"ඩයිනමයිට් එකෙන් හරියට අහලා කියනවා තාරකා කොහෙද ගියේ කියලා... එයාට නොකියා යන්න විදියක් නෑ"
"අම්මලා එළියට ගිහින් අයියේ... ඡන්දේ දාන්න.... ෆෝන් එක ලොක් කරලානේ" මම ලොකු හුස්මක් පිට කලා.... ඒත් එක්කම මගේ කාමරේට කඩාගෙන ආවේ ගැන්සිය
"මයියා නිවුස් එකක් තියනවා....."
"මොකද්ද?" නංගි හෙමින් සැරේ අපිට කතා කරන්න දීලා යන්න ගියා. බුවා ඇවිල්ලා මගෙ ලඟින් වාඩි උණා
"එකක් කිව්වට දෙකක්"
"ඉතිං කියපං.... දැං මේ කාමරේ ඇතුලේ බී බී සී වලටත් සිග්නල් නෑ"
" ඔය වගෙ කකුල් පණ නැති වුණ, අංශ භාගෙ හැදුණ කට්ටිය නිට්ටවටම සනීප කරණ වෙද මහත්තයෙක් ඉන්නවාලු පොළොන්නරුව පැත්තෙ..."
"ඉතිං..."
"ඉතිං කියන්නේ උඹේ සබ්බ සකලමනාව අරං එහෙ ගිහින් අපි සනීප කර ගමු"
"තාත්තා මාව පිටරට ගෙනියන්න ට්‍රයි එක දෙනවා"
" මේක කපන්නේ කොටන්නෙ නැතුව කරන වැඩක්"
" මම කියලා බලන්නම්" ඔන්න මට එන නිවුස්.... දැං වෙද මැදුරු තමයි මගේ නවතම නිවුස්. කාලේ වරද්ද
" තව වැඩක් තියනවා"
"මොකද්ද?" මම එච්චර ආසවකින් අනිත් එක අහන්න ගියේ නෑ... චාටර්... ඔය මොන නිව්ස් එක උණත් අන්තිමට මගේ කකුල් දෙකෙන් ඉවර වෙන්නේ
"තල්මසා ලංකාවට ඇවිත්" මම එක පාරටම අවුල් උණා
" ඌ එනවා කිව්වේ තව මාස දෙකකින් වගේ නේ"
" ඔව් ඒත් මචං ලිහිණිගේ ප්‍රශ්නෙන් පස්සේ මිනිහා ලංකාවේ"
"ලිහිණිට මිනිහාව බඳින්න වෙනවාද ඒ කියන්නේ?" මගේ කතාවෙන් ටොලායි සිකායි දෙන්නම හිනා වෙන්න ගත්තා
"නෑ බං..... තාම නෑ මුලින් ජයවීරය ඡන්දෙන් දිනන්න එපෑ ඔය ඔක්කොම වෙන්න"
"මට ලිහිණි ගැන දුකයි "
"එතකොට තාරකා" ටොලාත් මව බයිට් එකට ගන්න වගේ හදන්නේ. උන් දෙන්නම මගේ ඇස් දෙක වගේ කියලා සිංදුවකුත් තියනවා නේ.....
"තාරකාව බලන්නත් ආසයි.... උඹලා තාරකා ඉන්න තැන හොයලා බැලුවේ නෑනේ" ඒත් එක්කම අයියා කඩාගෙන කාමරේට ආවා අපි ඔක්කොම හොල්මන් වෙලා බැලුවා
" ජයවීර පුංචි නැන්දාව ආයේ මරන්න හදනවාලු ...... මල්ලිලා මාත් එක්ක යන්ද?"
"එතකොට ලිහිණි.....?" මම කෑ ගහලා ඇහුවා
"ලිහිණි ආගිය අතක් නෑ මල්ලි... අපිට එයාගෙන් ඇති වැඩක් නෑනේ..... පුංචි නැන්දාව බේර ගන්න යමු කොහොමහරි ජයවීරලාගේ ගෙදර ගිහින් එයාව පන්න ගමු"
"ලිහිණි ආගිය අතක් නෑ... " මම ලඟ හිටපු බුවාගේ අත මිරිකලා අල්ල ගත්තා
"උඹලා තාම ලිහිණිව ගෙදර ගිහින් දැම්මේ නැද්ද?" මම ඇහුවේ හොරෙන්... බුවා වටපිට බැලුවා
"මචං.. උඹ අවුල් නැතුව හිටපං අපි අයියා එක්ක ගිහින් එන්නම්"
"කරුණාකරලා මට උඹලෑ නැන්දාගේ ගෙදර නොම්බරේ දීපං" මම කෑ ගැහුවා.... බුවා අවුල් වෙනවා මම දැක්කා.... ඒත් කරන්න දෙයක් නෑ ඔක්කොම ඉස්සරහා ඌ මගේ මේසේ උඩ තිබ්බ පෑනකින් මගේ අතේ නොම්බරේ ලියලා අයියලාත් එක්ක යන්න ගියා. උන් ගියාට පස්සේ මම කාටවත් කතා නොකරම මාර ගේමක් දීලා රෝද පුටුවට පැන ගත්තා... තව නූලක් මිස් උණානම් අද මට කන්න වෙන්නේ ඉස්සරහා දත් පේලීයම නැතුව. මම රෝද පුටුව අරං යන්නේ පලවෙනියෙන්ම අට ගහන්න හදන දඬු මොණර කෝඬුකාරයෙක් වගේ. කොහොම හරි ෆෝන් එක ලඟට ගිහින් අර නම්බර් ටික අල්ලලා දාල තියනව පුංචි ඉබ්බාට හොඳපාරක් දාල කඩලා දැම්ම. ඒක ඇහිලා නංගියි අක්කයි දෙන්නම දුවගෙන ආවා. මම එයාලට උත්තර බදින්න ගියේ නෑ අතේ තියන නම්බර් එකට කෝල් එකක් ගත්තා...... ඇත්තම කියනවා නම් මට දැං බුවාවත් ෂුවර් නෑ
" හලෝ..."
"නැන්දේ මම රුවන්..... අරයා ඉන්නවාද?" මම නම කියලාවත් කතා කලේ නෑ. 
"ආ ඉන්න පුතා..... තාරකා..... ඔයාට රුවන් කතා කරනවා" බුවාගේ නැන්දා ෆෝන් එක කනේ තියාගෙනම එහෙම කියනකොට මාව හිරි වැටිලා ගියා. ඇයි හත්දෙයියනේ බුවාගේ නැන්දාලෑ ගෙදර ඉන්නේ තාරකාද? එතකොට ලිහිණි. මම කතා නොකර එහෙමම ෆෝන් එක තිබ්බා.


10 comments:

Dakshina said...

දැන්නම් මටත් ඔල්මොරොන්දම් වගේ!

sandika said...

ලස්සනයි..
http://mathakathotupala.blogspot.com ටත් ටිකක් ගොඩවෙලා යමු..

L200 said...

මේක තනිකරම වoකගිරියක් නෙ. එන්න එනනම පැටලෙනව.

Anonymous said...

pissu hadila aith pissu hadenawa... dannam meka hithaganna bari wena widiyata karakawala athaarala thiyenne....
PS:- sherlock holmes hitiyanam minihath pissu watenawa meka kiyawala therum ganna gihin....
ela ela digatama liyamu puluwannam dawasata 1 gane post danna... :D

පබලු said...

issarahat monava veida kiyala balagena inne ;; :D

Anonymous said...

onna akki man hariyatama guess kala...man hithuwa a tharaka wenna athi kiyala...
harima lassanai akki.....
Man eesha

Aslam said...

එපාර මොකද මේ වෙන්නේ???
ළිහිණිට මොකද උනෙ??

ඉලංදාරියා said...

ඔලුව සිදෙනවා ............


ඉක්මනට පෑටලුම ලිහන්න..

Dami Roxx said...

dan kawda anthimata sacrifice wennea .. lihinida tharakatha ... :/

අසංක Asanka said...

හපොයි මෙ මොනවාද වෙන්නෙ,දෑන්නම් හිතගන්න බෑ...

Post a Comment