පිටුව

Wednesday, February 2, 2011

101 කොටස



මෙතන මොනවයින් මොනවා වෙයිද කියලා හිතා ගන්න බැරි වෙලා තියෙන්නෙ....
"අම්මි..............." ලිහිණි එක පාරටම කෑ ගැහුවා..... බුවා මගේ දිහා බැලුවේ පරක්කු වෙලා හරි පළමු වේදිකාවට ආව කෝච්චිය දිහා බලනවා වගේ........ මගේ අළුත් අම්මත් කියා ගන්න දෙයක් නැතිව එතනම ඉන්නවා. මෙන්න එක පාරට කෙහෙල් කඳක් කැපුවා වගේ ලිහිණි ඩවුන්ද පල්ලම්........ බිමටම වැටෙන්න නොදී සිකා ලිහිණිව අල්ල ගත්තා... මාව ඒක දැකලා ෆුල් අබ්ලික්... අළුත් අම්මා දුවගෙන ඇවිල්ල ලිහිණිව තුරුල් කර ගත්තා....
"ලිහිණි............. අනේ ලිහිණි... දුව.....  ඔය වතුර ටිකක් දෙන්නකෝ" ටොලා මගේ ඇඳ ලඟ තියන මේසෙ උඩ තිබුණ වතුර කෝප්පෙ ඒ පැත්තට දුන්නා.. මම බුවාගෙ අතේ එල්ලිලා බිම දේවල් බලන්න පොඩ්ඩ වෙන්න ඉඳ ගත්තා.....
"අම්මී.............. අනේ මගේ අම්මී......." ලිහිණි අළුත් අම්මා බදාගෙන අඬන්න ගත්තා....... ඇති යන්තම් කෙල්ලට අවුලක් නෑ... මේකත් මාර වැඩක් තමයි.... පිස්සු හැදනවා.... හැබැයි දැං අළුත් අම්මට නම් ගැලවිල්ලක් නෑ..... හැම දේම වෙන්නේ මාර හොඳට කිව්වාලු.
"ඔයාට කොහොමද මගේ දූ....."
"අනේ මාව ඔයා එක්ක එක්කන් යන්න අම්මී............. අනේ ප්ලීස් මට තාත්ති එක්ක ඉන්න බෑ...." ලිහිණි පොඩි එකෙක් වගේ අඬනවා.....
"නැගිටින්නකෝ දූ.... මේ බලන්න පොඩි ළමයෙක් වගේ අඬන එක නවත්තන්න... දැං අම්මි ඇවිත්නේ ඉන්නේ....." ලිහිණි බිම ඉඳලා අළුත් අම්මගේ අතේ එල්ලිලාම නැගිට්ටා...........
"රුවන්... ඔයා ඉක්මනට දුවලා ගිහින් භානුකට කියවාද අපේ අම්මිව හම්බ උණා කියලා..........." බුවා මගේ දිහා බැලුවේ මේ මොකද්ද බං මේ හරුපේ කියලා අහනවා වගේ.මම ඇහැක් ගහලා අර කිව්ව වැඩේ කරන්න කියලා ඔළුවෙන් කියලා දැම්මා......
"භානුක එන්න ඕනේ නෑ....... අපි යමු භානුක ලඟට...... පුතා....." අළුත් අම්මා මගේ පැත්ත හැරුණා.....මම නිකන් පිස්සු හදිලා වගේ ගියා........
"ඇයි....?"
"තාත්තා කෝ..." අළුත් අම්මා මාත් එක්ක කතා කරනවා ලිහිණි බලාගෙන හිටියෙ පුදුමෙන්
"දැං ඇවිත් එළියට ගියා....."
"මෙන්න මේක තාත්තාට දෙන්න..... මම එන සෙනසුරාදා ආයේ ආව තැනටම යනවා......"
"හදිස්සියේම....." මම ලිහිණි දිහා බලන ගමන් කිව්වා
"ඔව් තව කාටවත් මම නිසා කරදරක් වෙනවා බලන්න මට ඕනේ නෑ..... ඔයාලා හොඳින් ඉන්න...." අළුත් අම්මා ලිහිණිවත් එක අතකින් තුරුල් කරන් දොර පැත්තට ගියේ කහ පාට එනිලොප් එකක් මට දීලා.....
"අම්මේ..............." මට ඉබේටම කියවුණා... ඒක ඇහුණ ගමන් එක පාරටම අළුත් අම්මා මා දිහා බැලුවා.... එයාගෙ ඇස් දෙකේ තත්පරේට කඳුළු පිරෙන්න ගත්තා....
"ඇයි පුතේ........."
"පරිස්සමෙන් යන්න.... යනකොට ලිහිණිවත් එක්කන් යන්න එයාට ඔයාව ඕනේ වෙන කාටවත් වඩා" අළුත් අම්මා ලිහිණි දිහා බැලුවේ ඇස් වලින් කඳුළු ගලද්දි..... ලිහිණි මගේ දිහයි අම්මා දිහයි බැලුවෙ මොකුත් තේරුම් ගන්න බැරි මොකද්ද එකක් දිහා බලනවා වගේ..... එ දෙන්නා කාමරෙන් පිට උණා... දැං ඉතිං කටවල් ඇරන් ඉන්න මගේ ගැන්සියට ඔක්කොම ටික කියන්න ඕනෙ නේ..... මම හුස්මක් එහෙම ඇරලා කතාව මුල ඉඳං අග වෙනකම්ම කියලා දැම්මා......
 කතාව ඉවර වෙනකොට ඔක්කොමලා හිටියේ මනෝ ලෝක වල....
"මයියා කතාවේ හැටියට ලිහිණි කියන්නේ තාරකාගේ නිවුන් සහෝදරියක් වෙන්න පුළුවන්" බුවා අන්තිමට කට ඇරියා....
"මටත් ඕක හිතනවා බුවා..... ඒත් හරි විස්තරක් දැන ගන්නේ නැතුව ආවට ගියාට ඔය කෙල්ලෝ දෙන්නටම බලාපොරොත්තු දෙන්න අපට බෑනේ...."
"අපි දැං මොකද කරන්නේ..... උඹත් අර ගහෙන් ගෙඩි එනවා වගේ ෆුල් කචල් උණානේ...."
"මොනා කරන්නද ටොලා.... වෙන්න තිබ්බ දෙයක් තමයි...."
"මට මෙ වෙලාවට තමයි අර මෙවන් කාරයාට දෙන්න හිතෙන්නෙ ගිය ආත්මේ මතක් වෙන්න" බුවා දත් මිටි කන්න පටන් ගත්තා.....
"කලබල වෙන්න ඕනේ නෑ..... අපි එන විදියකට මූණ දෙමු.... උඹලා මට උදව්වක් කරන්න ඕනේ...."
"උඹට නොකරන උදව් අපි ලඟ තියනවාද කියපං..."
"අර කියනදෙයක් තේරුම් ගන්නේ නැති පිස්සි සමරනායක ලඟට ඇවිල්ල කියලා ඩයිනමයිට් එක කිව්වා...."
"කවුද තාරකාද?"
"වෙන කවුද බං.... ඒකි අමාරුවක වැටෙයි කියලා මට සෑහෙන බයක් තියනවා...."
"උඹ බය වෙන්න එපා අපි අද හවසට ඒ පැත්තේ සර්ච් එකක් දාගෙන එන්නම්"
"පුළුවන් නම් එහෙන් පන්නගෙන මෙහෙට ගේන්න බලන්න..."
"මෙහෙ ගෙනල්ල උඹ එක්ක හොස්පිටල් එකේ තියන්නද, කාලා තියෙයි එහෙනම්" සිකාගෙ කතාවෙන් ඔක්කොටම අම්බානකට හිනා...
"මූට මූඩ් එක එන්න බෝතලයක් විතර කරුණා කරන්න ඕනේ..."
"ඔව් කෙල්ල මෙහෙට අරන් එනවා නම් උඹලා අනිවා බෝතලයකුත් ගෙනල්ල දීපං නැත්නම් උඹලාගේ මහනසිය අපතේ..."
"මයියෝ විහිළු නෙවෙයි උඹ කෙල්ලව මෙහෙ පන්නගෙන ඇවිල්ල මොකද කරන්න හදන්නෙ...."
"තාත්තා මාත් එක්ක දැං ශේප් බුවා... මම එයාට පොඩි ටෝකක් දාලා තාරකාව එහෙ ගෙනියනවා.....
"හරි අපිට කරන්න පුළුවන් දෙයක් කරන්නම්......"
" පොඩි අයියේ මාර වැඩේ... පොඩි අයියේ..." ඉස්පිරිතාලේ දෙවනත් වෙන්න කෑ ගහගෙන නංගි දුවගෙන ආවා. මගේ ලඟට දුව ගෙන ආව නංගි එකපාරටම මොකද්දෝ මතක් වෙලා වගේ හිට්ටා....
"මොකද අයිසේ සුනාමියක්වත්ද?... රැල්ල එන්න කලින් කියනවා... දුවන්නත් බැරි එකේ...."
" පොඩි අයියේ... ඔයාට දැං කොහොමද?" නංගි ගොත ගහ ගහා අර ආව කලබලේන්ම මගෙන් කිසිම අදාල නැති ප්‍රශ්නයක් ඇහුවා....
"මේ බයිලා නොගහා කියන්න පෙරලන් ආව එක කියනවා....."
"ලිහිණි අක්කාවයි අර පුංචිවයි එලියට යනකොට සුදු වෑන් එකක නග්ගගෙන ගියා...." ඒක අහපු ගමන් බුවයි ටොලයි ඒ පැත්තට දිව්වා..... මට කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ ... හයියෙන් මිට මොලවලා ඇඳට රිදෙන්න ගහනවා මිසාක්..... සිකා මගේ ලඟට ඇවිල්ලා මගේ කරට අත දාගත්තා... මට මොනවත් මතක් උනේ නෑ... ලිහිණි කිව්වා නේ ද මෙවන් එයාව උස්සනවා කිව්වා කියලා මේක නම් ඒ හාල්පාරුවාගෙම වැඩක්.. අනේ ලිහිණි මම දැං මොකද කරන්නේ මගේ කකුල් දෙක පණ නෑ හත්දෙයියනේ.......



11 comments:

Aslam said...

ඒපාර මේ මොකද උනෙ??? මයියට නම් නිදහසක් නෑති පාටයි. දෑන් ඈවිදින්නත් බෑරි එකෙ මොනවා කරයිද දන්නෙ නෑහෑ

pissi said...

ayyooo!

AmilaArt said...

ammo meka kiyawana eka ran dhepaye kathavak balanawa vage ne
ela ela ohoma yan

දුල්හරි ඉලංගකෝන් said...

එච්චරටම චාටර්ද? මම දැනගෙන හිටියා චාටර් කියලා එත් රන් දෙපැය තරම් චාටර් ඇති කියලා හිතුවෙ නෑ.. මදෑ කොලා.......... :)

gEvIdU said...

hafoiiiiiiiiiiii asarana maiyya

Anonymous said...

aneeeeeeeeeeeeee rand depaya wage neme pissuda akkiyo,, oya lassanate kathawe liyanewa,, pls digateme liyane,, gon depaye yane katha wage male wikare neme oyage kathawe lassanay :D

කතාවට ආස කෙනා.... said...

මාස 2කට පස්සේ වගේ ආවේ....දැන්නම් කතාව අමුතුම විදියකට යන්නේ..... ගොඩාක් ලස්සනයි අක්කේ.....දිගටම ලියන්න...මගෙන් සුභ පැතුම්..... :-) :-) :-)

දුල්හරි ඉලංගකෝන් said...

heta nidahasa nisa ada mata niwaduwak denna heta daannam kathawe ithuru tika harida...........

Anonymous said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Dami Roxx said...

woow ... Dula .. niyama hariya yaddi mathu sambandaie kiyala dalanea .. mea maiya ayea awidie tha ??

Upeksha said...

ane dukai ne.. :(

Post a Comment