පිටුව

Tuesday, November 2, 2010

86 කොටස



නැන්දා ජීවිතෙට කොලයක් දැකලා නෑ වගේ ඒක කියවන්න ගත්තා.... පොඩි ඩයිනමයිට් එක අඬනවා. මොකද්ද මේ ඉබි කේස් එක........
" එක එකාගේ ළමයි ගෙදර ගේනවා කියලා මට කීදෙනක් බැන්නද...? මම හැම දේම කලේ මටත් ගෑනු ළ්මයි දෙන්නෙක් ඉන්න නිසා... ඒත් මම හීනෙකින්වත් හිතුවේ නෑ මගේ ඒ තීරණේ නිසා මගෙ කෙල්ලෙක්ට මෙහෙම වෙයි කියලා....... අනේ දෙයියනේ" මෙන්න නැන්දා අහු වෙන හැම පිඟානටම බෙදලා ලතෝනි දෙන්න පටන් ගත්තා.... අනුන්ගේ ළමයි කිව්වේ මටද මන්දා.... මේ මොන කිචව්වක්ද කියලා හිතා ගන්නවත් බෑ. ඒකියන්නේ මට මෙහෙනුත් ටිකට් කැපෙන්නද යන්නේ....
"ඉතිං අම්මේ ඒකට තාරකා මොනා කරන්නද?" ඩයිනමයිට් එක අඬ අඬා නැන්දා දිහා බැලුවා
"ලොකූ හිටියේ හිතේ දුකෙන් එක මඟුලක්වත් හරි යන්නේ නෑ කියලා..... ඒ අතරතුර හිතට හරි යනවා කිය කියා හිටියේ ඔය එහා ගෙදර ළමයා ගැන තමයි.... ඊයෙත් මම තාත්තා එක්ක කතා කලා ඔන්න ඕක ගැන හිතලා බලලා තීරණයක් ගමු කියලා....." ඩයිනමයිට් එක ඇස් දෙක එළියට දාගෙන නැන්දා දිහයි මගෙ දිහයි බැලුවා.....
"ලොකු අක්කාව හසංකට............."
" ඇයි ගෙදරට නාකි වෙනවාට වඩා ඒක හොඳ නැද්ද? අනේ ඒත් දැං මේ කෙල්ලව ගෙදර ගේන්න ඕනේ නේද? " අප්පටසිරි ලොකූ කොහෙ හරි අවලංගු වෙලාද? මම බුවා දිහා බැලුවා....
" මම එක දෙයක් කියන්නම් තාරකා.... අම්මා දාපු නැටුම් දාන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා මෙතන.... පාර යන පිරිමි පුලුටක් පේන්න බෑ ඉස්සර ඔයාගේ අම්මාටත්..." 
"තාරකා මොනා කරන්නද අම්මේ............" ඩයිනමයිට් එක ආයේ කෑ ගහන්න ගත්තා....
" ඇයි ලියුමේ තියෙන්නේ ඇස් දෙක පේන්නෙ නැද්ද....? හසංක තාරකාට අයිති වෙලා ඉවරයි අම්මේ.... මගෙ හිත හදා ගන්න මම ටික දවසක යනවා කියලා....ඒ කියන්නේ මේ හැමදේම වෙලා තියෙන්නේ මෙන්න මෙයා නිසා...." නැන්දා තාරකාව තල්ලු කරගෙන එතනින් යන්න ගියා. ඔය එළි වෙන්නේ පත්තිනි අම්මලාගේ කෙරුවාවල්..... අර ලොකු සහෝදරී හොයා ගන්න එපෑ දැං....
"මේ ඕයි.... මෙහෙ එනවා....." මම ඩයිනමයිට් එකට කතා කලා. ඩයිනමයිට් එක තාරකා ඉන්න පැත්තට යන්න ගියේ....
"අනේ පොඩි අයියේ අක්කාට අමු කැවිලාද කොහෙද...... " 
"කාට ඕවා කැවුණත් මට වැඩක් නෑ..... තමුසෙලා දන්නවාද ලොකූ ගේ අත් ඇරලා යන්නේ කොහාටද කියලා....." මගේ කතාවට ටොලාට බකස් ගාල හිනා ගියා.
"ඔව් ඔව් එයා වෙන කොහෙවත් නෙවෙයි යනවා නම් යන්නේ අත්තම්මලාගේ දිහා..........."
"එහෙනම් මොන උලව්වකටද ඕයි මෙතන මලගෙයක් වෙන්න බෙරිහන් දුන්නේ......"
"ඒකෙ මුල හරියේ තියනවා අයියේ... මට දැං ඉඳලා වැඩක් නැති කතාවක්..... මම ඒ ටික විතරයි කියෙව්වෙ" හපොයි නොදකිං මෙහෙම මල් වෙඩිල්ලක්.... මෙතන දඟර දාල පත්තු කරලා දැං කියනවා සිදු වූ ප්‍රමාද දෝෂයට අපේ බවලත්...,වැරදුනා බලවත් කණගාටුව කියලා... දැං ලොකූව හොයන්න ඕනේ නෑනේ.
 "මට ඔය පොරව මුණගස්සනවකෝ බලන්න"
"ඒ මොකටද?" ඩයිනමයිට් එක මා දිහයි ගැන්සිය දිහායි බලාගෙන බලාගෙන ගියා
"ඌත් එක්ක එකතු වෙලා ළමයෙක් හදන්න....." මට ටික වෙන්න මල පැන්නා..... දැං මට තාරකාගේ ඇත්ත තත්වෙ එළියට ගන්න ඕනේ..... 
" හසංක ආශ්‍රය කරන්න හොඳ මිනිහෙක් නෙවෙයි පොඩි අයියේ...?"
"කවුද බං ආශ්‍රය කරන්නේ... තමුසේ ඔය මිනිහාව මට මුණ ගස්සනවාද නැත්නම් මමම ගිහින් ඌව මුණගැහෙන්නද?" ඩයිනමයිට් එක කල්පනා කලා.... හරි... මම මුණගස්සන්නම්...... හැබැයි ඔයා යන්න හදන්නෙ මේ අයියලා ඔක්කොම එක්කද?
"ඇයි එහෙම හරි නැද්ද... උගේ පති වතට කැළලක් වෙයිද? හරි හරි මම තනියම යන්නම්... තමුසෙ මට සෙට් කරනවාකෝ" ඩයිනමයිට් එක ඔළුව වනාගෙන එතනින් ගියා. මම ගැන්සිය පැත්තට හැරුණා.....
" අද මම ඕක එක්ක දෙකින් එකක් බේර ගන්නවා........" මම කාමරේට ආයේ ගියා ගැන්සිය මගේ පිටිපස්සෙන් කාමරෙට ආවා....
"උඹට මල පැනලානෙ බං..." සිකා මගෙ ඇඳ උඩින් වාඩි උණා.....
"ඔව්..... ඔය හාල්පාරුවාට .........සීන් එකට එන්න මොකද්ද තියන උවමනාව...?"
"මයියා............. උඹට මල පැනලා ඉන්නේ තාරකාගෙ ප්‍රශ්නෙ නිසා නේද... උඹට දැනගන්න ඕනේ තාරකාගෙයි ඔය අළුගෝසුවගෙයි අතර තියන සම්බන්දෙ මොකද්ද කියලා....." ඒක තමයි ඇත්ත..... ඒත් එහෙම කියන එක චාටර්නෙ... මුන් උණත් හිතයි මම චීත්ත රෙද්දක් නිසා සරම පුච්චන්න යනවා කියලා....
"එහෙම එකක් නෙවෙයි බං..." මම එහෙම ශේප් කරන්න බැලුවා....
"උඹ කොහොම කිව්වත් එහෙම එකක් තමයි.... උඹට දැං තියෙන්නෙ ජෙල" බුවා ෂුවර්ම ෂුවර් වගේ කිව්වානේ... මාව භූත වෙලා ගියා
" මොනා උණත් තාරකා කැත වැඩේ මචං කරන්නේ... එක පැත්තකින් ලොකූ විඳවනවා... අනිත් පැත්තෙන්...." ඔන්න ඕනෙ නැති කතන්දරයක් මට කියවෙන්න ආවා.... මම තිරිංගෙ තද කලා ආයේ හිටගෙන....
" අනිත් පැත්තෙන් උඹනෙ විදවන්නේ......?" අම්මට සිරි ඛ්‍රේක් එක පෑගුවාට හැපිලා ඉවරනෙ බලනකොට....
" මචං.... මට උදව් කරපං..." මම මාර අසරණ උණා... කවදාවත් නැති තරම් ඒකත් මේ කෙල්ල නිසා... ෂිඃ අම්මපා මගේ පිරිමි කම
"ඔහොම වාක්‍යයෙන් වැඩේට එන්ටර් උණානම් ඉවරනේ..... හරි.... දැං උඹට තාරකාව ඕනේ...?" සිකා හිනා වෙවී කියන්න ගත්තා.....මම ඉතිං වෙච්ච ලැජ්ජාවේ හැටියට ඔලුව වැනුවා මිසක් කතා කලේ නෑ... මම හිතාගෙන හිටියේ මම වැටෙන්නේ නෑ කියලානේ... බලාගෙන යනකොට වැඩේ අබ්ලික් වෙලා මම ම දන්නේ නෑ... ඔය හසංකයා නිසා මම සෑහෙන්න විදෙව්වා........... මගෙ දුක මුන්ට මිසක් කාට කියන්නද මොකො තාත්තට ගිහින් කියන්න කියලෑ
"උඹට ඉතිං අපේ ඕනේ බොක්කක් දෙනවානේ බං... කියනවා නම් තාරකාව උස්සලා හරි උඹට සෙට් කරනවා"
"නෑ නෑ ඒවා ඕනෙ නෑ...." මම හිටපු තැනින් නැගිට්ටා....
"මොකද කියන්නේ අපි ඔය හසංකයාට දෙකක් අනිමුද?" බුවා ආයෙමත් යෝජනාවක් කලා
" නෑ නෑ මම ඌ එක්ක පොඩි පීස් ටෝක් එකක් දාල එන්නම්... ඒත් මූ එන්නේ ගේමට නම් එකතු වෙලා දෙමු වැඩේ..." මගෙ යෝජනාව මම හිතන්නේ අරුන්ගේ ගුටි කන යෝජනා වලට වඩා හොදයි 

" හරි... ඒකටත් එකඟයි... හැබැයි අද හොඳට සමරන්න ඕනේ දවසක් මචං"
" සමරන්න... ඒ මොකද... ලොකූ ගෙදරින් අතුරුදහන් වීම නිමිත්තෙන්ද?"
"නෑ නෑ මචං.... උඹ උඟුරට හොරා බේත් බිව්ව එක නවත්තපු කරුමෙට" බුවාගෙ කතාවට අනිත් උන් හිනා වෙන්න ගත්තා..... කිණ්ඩි ඔළුව වටේ කැරකෙනවා... මක්කොරන්නද.... කුම්බලාවෝ කටු කෑවානම් ඒවා හිර කරගත්තානම් ඉතින් තව විදවපං පූසෝ කිව්වලු


" මොන සමරිල්ලක්ද බං.... සල්ලි සතයක් නෑ....."
" සල්ලි නම් මොනා හරි කරගන්න බැරියෑ.... බෝතලේකට ගානක් සෙට් කර ගන්න නම් පුළුවං..."
" ඕවා කරන්න ගිහින් මෙහෙ ටිකට් එකටත් බඩුම වෙයිද දන්නේ නෑ" මොකෝ මම වෙන කොහෙ කියලා යන්නද?
"අපි කොහෙ හරි ආතල් පොට් එකකට ගිහින් වැඩේට සෙට් වෙමු..... මොකද කියන්නේ..."
"පොට් එකක්නම් තියනවා... හරි මම අරකිව ශේප් කරගෙන හසංකව හම්බ වෙන්නම්... උඹලා බඩු අරගෙන ටවුමෙන් පොඩ්ඩක් එහා තියන පිට්ටනියට පලයල්ලා....." මටත් ඉතිං සෑහෙන කාලෙකින් සෙට් වෙන්නත් හම්බ උනේ නෑනේ.. අනේ දෙවියන්ගේ පිහිටෙන් බිග් මැච් එකක් තියනවා නම් කොකාකෝලා බෝතලේකට හරි සෙට් කරගෙන වැඩේ දෙනවා... කොහෙද මේ ෂර්ලොක් හෝම්ස්ගේ කුස්සියේ උයන්න ගිහින් දැං බිග් මැච් එකකටවත් සෙට් වෙන්න බැරි වෙනවානේ..... 


දවල් කෑම එහෙම කාලා ඉවර වෙලා කාමරේට ආව විතරයි ඩයිනමයි එක කාමරේ දොරට තට්ටු කරන්න ගත්තා... යකෝ වෙනදාට දොර බායි ගාල ඇරගෙන එන ඩයිනමයිට් එක අද වෙලා තියන සීලාචාර කමක් අම්මපා. ගැන්සියට පේන්න ඇඩ් එක තමයි ඔය දන්නේ... මේ කෙල්ලො නම් ඇඩ් පප්පලා
" මොකද ඕයි..... තමුසෙට දොර අරින පැත්ත අමතක වෙලාද?"
"හිමින් කතා කරනවා..." ඩයිනමයිට් එක රහසින් කියන්න ගත්තා
"හරි ඉතිං කියනවා"
"හසංක තමුසෙව හමබ වෙන්න අමාරුවෙන් කැමති කරව ගත්තා..... පන්සලට යනවා... වලි දාගන්නේ නැතුව කතා කරනවා" ඩයිනමයිට් එක මට ඇම දෙන්න අම්මා කෙනෙක් වගේ නේ....
" ලොකූ ගැන මොකුත් කියන්න එපා.........."
"ඇයි ඒ...?" ඔන්න ආයෙමත් මට සැක හිතෙන තැනක්..... මේ පොඩි බඩුවත් ලෝකේ කාලා වතුර බීලා දැං..... මොනා නමුත් මෙතනත් ලොකු මොකද්ද එකක් තියනවා.... බලමු මම ඕකව හම්බ වෙලාම හොයා ගන්නම්කෝ මොකද්ද මේ හැම එකාටම ඌව දැක්කම හැදෙන කිචිය කියලා..........

10 comments:

පබලු said...

මේ පාර මයියා කන්නේ හංසකගෙන් වගේ.. :P

දයාබර said...

මේ පාරත් කයි වගේ.... හොදි නැතුවම

පොඩි බබා said...

යේ...නැන්දා 86 දාලා...ත්‍රීපෝස ගුලියක් කටේ ඔබන්න ඕනේ...87ත් වෙලා තියන හැටියට දාමෝ...

..::| පොජ්ජේ |::.. said...

ලස්සනට ලියනවා ඔයා.ලගදි තමයි ඔයාගේ බ්ලොග් එක දැක්කේ. මුල ඉදලාම කියෙව්වා කතාව.

Siribiris said...

හපෝයි! මේ අහිංසකයා ගුටිකනව බලන්න කීදෙනෙක් බලාගෙන ඉන්නවාද? හුහ්, එව්ව කොහෙද අපේ ගැන්සිය ඉන්නකං. මයියෝ, හා මතක් කර ගනිං ගැන්සියට වඳින ගාතාව.. ගැංසිය සරණං ගච්චා..මි

Aslam said...

ඔන්න ඔන්න මයියා අයේ කන්න යන්නෙ?? කාලෙකින් කෑවෙත් නෑති එකෙ හොන්දට කයි වගෙ. :)
බුවත් එල කොල්ලා. මයියාටම හරියන එකෙක්

AmilaArt said...

මුට කෙල්ලොන්ගෙන් අපලයිද කොහෙද?

එළ එළ
87 ඉක්මනට ඕනි.

Anonymous said...

meda pare nam kay wage athi wename ..ane 87th ikmnate danne akkiyo
Glimmer Girl

නිශ් said...

අපො මය්යා....................... ඈති යන්තම් මූ දෙකෙන් එකක් තොර ගත්තා.
ලිහිනිට මොකෑ වෙන්නෙ?

චමිත් ජයංග said...

අයියෝ එතකොට ලිහිණි ළමයට මෝකෑ වෙන්නේ ???

Post a Comment