පිටුව

Wednesday, May 26, 2010

7 කොටස



ගුලි කරලා ඈතට විසි කරපු ලියුම ගැන මට ටික වෙන්න දුකක් එන්න පටන් ගත්තා. හිමින් සැරේ වටපිටාවට ඇන්ටනාව දාන ගමන් මම ඒක අහුලගෙන සාක්කුවේ දා ගත්තා.මම කොච්චර ඔය අබ්ලික් වැඩ කලත් ඔය වගේ ඒවා කලාම හඳුන් පොතට මොනාද මොනාද වෙනවා. කටකපලා ආව අපේ පාරේ බස් එකේ ෆුට් බෝඩ් එකට මම මගේ දකුණු කකුලේ ඇඟිලි ටික රිංගවගත්තෙත් මාර ගේමක් දීලා
ගෙදර යනකොට තාත්තාත් ගෙදර ඇවිත්. එයා ඉන්න වෙලාවට මගෙ කොහොමත් සද්දේ වැහිලා. මම ගල් ආඳා වගේ  මගේ කාමරේට රිංග ගත්තා
" මයියා..... තමුසේ අද මම එනකන් හිටියේ නෑනෙ" අක්කා මගේ කාමරෙට ආවේ උදේ ඉදං හඩු ගඳ ගහන ෂර්ට් එක ගලවනකොට
" ඒ මොකටද මම තමුසෙ එනකං ඉන්නේ... අද උදේ ඇහුනනේ අර කිඹුලි තාත්තාට කියල මාව ගෙදරින් පන්න ගන්නවා"
"වාඩි වෙයංකෝ .... මට උඹෙන් උදව්වක් ඕනේ මයියා...."
මේ පාර නම් මගේ ග්‍රහයා වැඩ කරන්නේ මගේ පරහටමයි. මෙහෙම ගියොත් මට සමාජ සේවය තමයි කරන්න වෙන්නේ....
" මේ මේ ගූ කේස් වලට යන්න නම් කියන්න එපා... මට බෑ"
" මොනවද මයියා...."
" දැං මොනාද තමුසේ මේ කියන්න හදන්නේ...."
" හෙට ඉස්කෝලේ යනකොට .... මට අර සාරියට අල්ලන්න කෝඩ් ටිකක් ගේනවාකෝ... තමුසෙගේ ගමන් වියදම මම දෙන්නම්..."
මේක බෝල්ට් ඇනයක්.... ඒත් ඉතිං අපේ අම්මත් දුක් විදලා විදලා මට කියලා අක්කෙකුයි නංගියෙකු ජාතක කරලනේ
" මම කොහොමද ඕවා දන්නේ.... මට බෑ ඔය ගෑනුන්ගේ බොත්තම් කඩ අස්සේ රිංගන්න"
" මොකද්ද මයියා... මම තමුසෙට වැඩිපුර රුපියල් 100ක් දෙනවානේ..."
වාසියනම් හොඳයි. පිච්චියක්වත් අතේ නැතිව උඩ බලාගෙන ඉන්නකොට මෙහෙම පාරක් හරි සෙට් උන එක.
" හරි හැබැයි මේවා පුරුද්දකට තියා ගන්නවා එහෙම නෙවෙයි." අක්කාගේ මූනේ මල් වෙඩි පත්තු වෙන්න පටන් ගත්තා සතුටට. මට කියල වැඩක් කරව ගන්න එක තරම් අමාරු දෙයක් අපේ ගෙදර උන්ට තියනවාද?
"මෙන්න මේකෙ ඕනෙ බඩුයි, සාම්පලුයි ලියලා තියනවා. මම දන්නාවා තමුසේ හොඳ එකා කියලා"
බටර් එකනම් පෙත්ත පෙඟෙන්නම ගන්න අක්කා දන්නවා. මාත් ඉතිං එළුවා වගේ මුලින් බෑ කියලා ආයේ භාර ගන්නවා. අනේ මන්දා සල්ලිත් දෙනවා කිව්වාම මේවා නොකරත් බෑ.
අක්කා මට හතරට පහට නවපු  කොල කෑල්ලක් දීලා එතනින් වාෂ්ප උනා.
මම ඉතිං ඒක කලිසම් සාක්කුවට දාලා. වතුර ටිකක් ඇඟට දාගන්න කියලා ගියා. අද දවස නම් අමු චාටර්.
මම කාමරේට එනකොට අක්කා මගේ ඇඳ උඩ ඉඳගෙන මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා කාලා වමනෙ යන්න එනවා වගේ
"තමුසෙ ආයෙමත් ආවද මට වද දෙන්න....?"
" කවුද මයියා ලිහිණි කියන්නේ.......?" අක්කාගෙ ප්‍රශ්නෙන් මම ෆුල් අබ්ලික් උනා. ලිහිණි කියන්නේ අර කෙල්ල නේද ? ඒක මෙයා දන්නේ කොහොමද?"




0 comments:

Post a Comment