පිටුව

Thursday, May 20, 2010

3 කොටස


අපේ පන්තිය 12-ඊ... ඒක ඊයාම තමයි. මෙලෝ රහක් නෑ. ඔක්කොමලා හිටියේ ඉගෙන ගන්න උණ හැදුණ උන්. මට හීන් දාඩියක් දැම්මා. 
" අඩෝ මයියා ඔක්කොම කචල් පොරවල්නෙ බන් ඉන්නේ...."  සිකා පොඩ්ඩ වෙන්න මට ලං උනා.
අපිත් ඉතිං නෝමල් එකේ පන්තියේ ගිහිං වාඩි උනා.මේක ඉතිං අපේත් පන්තියනේ....


" ඕයි තමුසෙලා මොක්කුද හාල්පාරුවෝ....." කොහෙද ඉදං ආපු රස්ති පොරක් අපිට ඇඟිල්ල දික් කලා. ඌ අඩි හයේ හයේ පොරක්, දැක්කාම ඊයේ කාපුවත් මතක් වෙනවා. ඒත් මම ඇවිල්ලා ඔය එක එක උන්ට බය පොරක් නෙවෙයි. බයට නැතත් උගෙ ආත්ම ගරුත්වය තකා මම හිමින් කතා කලා


" අපි මේ ඉස්කෝලෙ ඉගෙන ගත්ත උන් ඇයි බන් උඹට මතක නැද්ද මම උඹ එක්ක දෙකේ පන්තියේ හිටියේ... අර උඹ එක දවසක් පන්තියේ චූ කලේ. මමනේ උඹව බේරගත්තේ...." මගේ කළු ගල් මහ රෑ පැලෙන බොරුවට අපේ ගැන්සිම කටවලුත් ඇරගෙන මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. අර තල්මසාත් හොල්මන් උනා. ඌ කල්පනා කරන්නේ දෙකේ පන්තියේ චූ සීන් එක වෙන්න ඇති.


" මොකද්ද උඹෙ නම...." ඌ ඇහුවෙ අර හයිරම් වොයිස් එකෙන් නෙවෙයි. වොලියුම් එක පොඩ්ඩක් විතර අඩු කරලා
" මම තෙනුර..... එතකොට උඹ...?" ඇත්තම කියනවා නම් ඉස්කෝලේ කවුරුවත් මාව දන්නේ නෑ. මම මතක ඇති කාලෙක ඉස්කෝලේ ඇරෙනකන් ඉඳලා නෑ. ඉඳලා හිටලා තාප්පෙන් පනිනකොට අපේ පෆට් කෙනෙකුට අහු වුනොත් ඇරෙන්න ලේසියකින් මාට්ටු වෙලා නෑ. ඉතිං මම ඉස්කෝලෙ ආපු උන්ව වත් උන් මාවවත් දන්නේ නෑ. සාධාරණයි. තව පොඩ්ඩෙන් මම ඇතුළු අපි රැග කනවා. තල්මසා දාගෙන මගෙ නම රෙජිස්ටරේ හෙව්වා. අන්තිමට මගෙ දිහා බැලුවා.
" හරි සොරී මචං උඹලාව අඳුන ගන්න බැරි උනා.... දන්නේ නැද්ද ගොඩක් කාලෙකින්නෙ ඉස්කෝලේ ආවේ" ඌ ෆිට් මූඩ් එකේ කියනකොට තමයි මගේ ඇඟට ලේ ඉණුවෙ.. ඒත් ඉතිං මම බය නෑ. මේ දවස් වල ගෙදරම ඉඳලා ලේ පොඩ්ඩක් අවුට් වෙලා තිබුනේ....
" මයියා... අර තල්මහාව උඹ මීට කලිං දන්නවාද?"
" පිස්සුද බං අදමයි දැක්කේ...?"මම සිකාට කිව්වේ රහසින්. අයෙත් හිතන්න එපා මම බයට කියලා. ඒ මගේ හැදියාව.
" එහෙනම් චූ කර ගත්තා කිව්වේ..." 
" අහා.... මම එහෙම කිව්වේ උඹලා චූ කර ගනියි කියලා බයට, දැං බය නැතුව වාඩි වෙයල්ලා.... බයිට් වීමෙත් වෙලාවක් කලාවක් තියෙන්න ඕනෙනෙ..."
" අද හවසට තියන ඉකෝන් ක්ලාස් එකට යනවාද? " බුවා මට ලං උනා
" අර එක දවසක් ගිහින් බාගයක් ඉඳලා ආව ක්ලාස් එකද?"
" අන්න හරි මචං එළ කෑලි ටිකක් බහිනවා බං.... මාර ආතල්" බුවාගෙ කට දෙපත්තෙන්ම පැණි බේරෙනවා. බලන් ඉන්න හිරිකිතේ බෑ.
" උඹට ඔච්චරම ආතල් නම් උඹ පල .... අපි යනවා "
" අනේ මචං එහෙම කොහොමද? අදට විතරක් යමු" බුවා ආයෙත් වඳින්නේ නැති ටික විතරයි.
" අනේ මේ උඹේ අදට විතර, තව පොඩ්ඩෙන් අර තල්මසාගෙන් අම්බානකට කනවා. ක්ලාස් ගිහින් මොන හෙණයක් සෙට් වෙයිද දන්නේ නෑ."
" අදට විතරක් වර.... ආතල් නැත්නම් මැදදි කැපෙමු" බුවාගෙ කන්කෙඳිරියෙ කන් රිදෙන්න ගත්ත නිසා මගේ ඔළුව නිකමට වගේ වැණුනා. මම හා නම් අනිත් උනුත් හා. ඒත් සිකාගේ මූණෙ තිබ්බෙ කජු පෙනුමක්.











1 comments:

Kasun said...

pattai a ...

Post a Comment